Isto aj vy poznáte rôzne súťaže či hry zamerané na rozvoj kreativity. My sme si takú jednu odskúšali počas teambuildingu. Našou úlohou bolo za každého člena tímu vybrať tri písmená a potom napísať článok, kde by sme sa predstavili. Podmienkou bolo, že všetky slová sa smú začínať len na vybrané písmená. Sme štyria a vybrali sme si týchto 12: p, r, a, i, c, k, o , š, h, m, e, t. Čo z toho nakoniec vzniklo?
Túžite profesionálne informovať? Máme riešenia. Šokujúce, štandardné i šarmantné. Tím pozitívne postihnutých tvorivých redaktorov ovláda rôzne témy. Od mediálne otrepaných koncepcií až po trinástu komnatu šialene tajomných informácií. Interne aj externe, cez osobnostný rozvoj k maximálnemu efektu.
Klub Priateľov dobrého PR je skupina špecialistov pracujúcich v oblasti Public Relations, ktorí sa chcú s čitateľmi deliť o postrehy zo života a prispievať k vzdelávaniu v oblasti PR.
Zoznam autorových rubrík: PRáca PR, rozPRávame sa, PRomptne, PRíbehy