V televíznych novinách sa venujú aktuálnym a výnimočným situáciám. Tipy dostanú od informátorov, z tlačových správ, vyhlásení i od divákov. A aj od PR agentúr. Lebo niektoré veci sa nedejú len tak.
Aby sme prešli ku konkrétnemu príkladu, možno si spomínate na správu, ako záchranári upozorňovali, aké dôležité je mať uložené číslo príbuzného v mobile pri skratke ICE – in case of emergency. Ak by sa vám niečo stalo, vedia tak rýchlo nájsť, koho majú o vašom stave informovať.
O pár dní na to prebehla médiami správa o fingovanej dopravnej nehode. V príspevku sa hovorilo, koľko vodičov zastalo, koľko nie a čo robiť v prípade, ak sa stanete svedkom nehody.
Dva prípady, ktoré spája téma záchrany ľudských životov. Dve správy, v ktorých sa vyjadroval predstaviteľ jednej záchrannej služby. Príspevky, kde ste sa dozvedeli dôležité veci a zároveň vám nenápadne utkvel v pamäti názov záchrannej služby.
Nuž, aj o tom je práca PR. Aby sa firmy dostali do médií a udržiavali si kontakt s verejnosťou.
Katarína Šimková
Nitky vedú k PR
Keby som sa opýtala, čo robíte večer medzi siedmou a ôsmou, mnohí z vás by odpovedali, že sledujú televízne noviny. Isto si všímate aj upútavky smerujúce k divákom: Televízne noviny vznikajú aj vďaka vám. Vyzývajú vás, aby ste informovali, ak sa vo vašom okolí deje niečo neobvyklé.